Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(23)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(24)
Czytelnia naukowa
(25)
Autor
Kall Jacek
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Figiel Adam
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hales Colin F
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Korsak Rafał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Ries Al (1927- )
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Trout Jack (1936-2017)
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Zboralski Marek
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Marketing
(15)
Reklama
(6)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Ceny
(1)
Etnocentryzm konsumencki
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internet
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opakowania
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Product placement
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towary
(1)
Znak towarowy
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki produkcji
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Poradniki
(5)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 194, [1] s. : rys., wykr. ; 20 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194, [2] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 176 s. : wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Tytuł serii: Marketing bez Tajemnic
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opakowanie jako instrument marketingu / Colin F. Hales. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 154, [1] s. : il., tab. ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 66/69 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Tytuł serii: Marketing bez tajemnic
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Temat
Tytuł serii: Marketing Bez Tajemnic
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 s. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Tytuł serii: Marketing bez tajemnic
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 158, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (3 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (3 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej